Sunday, February 27, 2011

tinta ketiga....

Ku tak kan ada semangat bila kita tidak bersama ???


Huhuhuhu baca ja tittle fulamakkk....
Mesti Da yg ingat jiwang lagii ....
Sebenarnya penulis tinta ni xbleh hdup kalo xda bnda ni kat tgn tau pun kat mana2 la...yg pntg da d sisi hehe..
Pernah tyme sekolah men. dulu...nak bawa bnda ni punyalah susah..
KAWALAN KETAT la katakan ...
Tapiiii....
Bawa gak hahaha smpai prnah kena rampas kuasa oleh yg berkuatkuasa warden :P
Tyme 2 dah cam alah bisa tegar biasa..
Pas incident 2 still bawa gak....Warden dpt tahu tp xda bukti yg kukuh untuk rampas kuasa buat kali ke-2 hahaa..
Nah ambil kau :p
Tapi mmg lucu bawa bnda ni btul2 cam bawa senjata haram kat skolah asrama..
Adudui pa lg nak isi tangki dia...punya la men susah smp kdg2 men hendap2 ng warden..
PERCUBAAN KEDUA gagal apabila berjaya dirampas lagi...
Macam biasa tiada kesedaran dalam diri dannnn...
BAWA lagi hehee bgtulah slama 5thun duk asrama...
xinsaf2 hahaa...smp muka kena cop muka ********* @ mobile....:)
Tapi sedih gak la skolah janji nak bg balik rampasan kuasa tersebut tapi sayang hanya tinggal kenangan...


TAPI xpa la hehehe sapa suruh bawa gak kn...
tapi skrg fuhhhh lega gila...sbb xda g nak men hendap2 ng warden ka sapa ka...
Tapi satu hal lak tmbul bila KEGANASAN merajai diri...
Penah hmpr 7kali benda kesayangan ku ni terjatuh siap pelbagai gaya lagi...jatuh sisi,depan,blkg hahaa...nasib x jatuh ke atas..


Alhamdullilah smpai sekarang masih lagi benda kesayanganku ni berbakti walaupun badan sakit2 sbb accident yg xsgaja oleh gue ...sabar...sabar...bertahan k ...


SAYANG KAMOOO !!!!


TARAAAAAA......




harap lepas ni blh la aku krgkan sikit keganasan terhadap HANDPHONE ku ni hehee..
Kata sayang kan jadi kena jaga baik2....kdg2 terlepas pndg....

No comments:

Post a Comment

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp