Sunday, December 4, 2011

DeTiK kAmi Kenyang sAMA-Sama...jeng3x :p

huhuhuhuhu...wowowowowowowow~~~
hari 12 MEI 2011, hari yg cukup ceria :)


setelah sekian lama membuat perancangan yang teliti...akhirnyaaa PPISMP 2A telah berjaya menjejakkan kaki ke RESTORAN REBUNG hak milik bersama chef Ismail n Syekh Muzafar Syah....teruja sgt bkn pasal apa hehehe...bkn nak jmp 2 pemilik restoran ni tapi kalo jmp 2 kira bonus....tapiii....semata-mata mau kasi knyg perut masing2 selama 3 jam wow dengan hnya membayar RM38 dan anda blh makan sepuasnya...mathai...


UNtuK Sampai ke restoran ni mmg banyak halangan suka dan duka yg dilalui PPISMP 2A :)
cerita di balik tabir biarlah rahsia huahuahua.....Anggota yg ikut serta seramai 22 manusia hehehee tmasuk mentor yg tersayang Pn.Halimah :)


Mula-mula smpai mcm biasalah semua shy2 mieow huahuahua...
muka nerd habis sok suci lagi heheheee...enjin belum panas...




ambil gmbar pun gmbar sudu,garfu ng tisu....muka manusia belum kunjung tiba huahuahua.....
setelah semua sampai nah baru la.....heheheehehe misi bermula..jeng...jeng...jeng...



hahaha bermula proses mengenyangkan perut fasa 1....
tyme ni majoriti semua makan nasi....biasa makanan ruji hhuahua...lepas 2 nah masing2 makin lama enjin makin panas.....keluar masuk untuk ambil makanan semakin lancar tanpa disuruh.....makan...berdiri...menuju ke arah punca makanan dan seterusnya makan lagi untuk fasa yang berikutnya....


fuh tyme ni kekenyangan belum kunjung tiba.....semua masih lagi gagal untuk mengenyangkan perut....sampai ke tahap ini pun perut belum kenyang...jeng...jeng...jeng...


nah tinggal tulang ni ikan....kesiannnn huhuhuhu....ni pun belum lagi PPISMP 2A kenyang2...mula lagi pencarian makanan.....sambil makan apa lagi tidak malu g nampak muka manusia dah....xlg gmbr sudu,tisu n sewaktu dengannya...taraaaaa.....


huahuahuahuahua....padan muka....tengok gmbr beta....sabar jak la :p
tyme ni rehat kejap sbb bagi peluang perut untuk mencari ruang kosong.....ambil gmbr lagi...jumm...jummm

kawan2 yg xda dlm pic ni jgn kecik hati k....tyme 2 korang suma kusyuk makan dan menjalankan aktiviti menapa**...xsmpai hati nak gnggu huahuahua ( perasan baik tyme ni).....

pas dah berjaya mengenyangkan perut...dgn keindahan perut masing2 beredar dengan penuh gembira dari rebung hehehehee....
tinggal kerusi hahahaa makanan lesap...tetttt~~~~
hahahahah smpai da yg tergesa-gesa nek bas...tkut ketinggalan :p
apa2pun kenangan ni adalah kenangan terindah wt PPISMP 2A....simpulan kasih buat bonda Pn.Siti Halimah Sebab bawa kami makan kt cni :)

hehehehehehe jum...jum...jum kita balik...len kali kita p serbu lagi :) bye...byeee RESTORAN REBUNG....:)
~_^

No comments:

Post a Comment

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp