Wednesday, May 4, 2011

KADANG-KADANG GEMBIRA,KADANG-KADANG SEDIH.....

Huhuhhuu tgk tajuk dah tangkap jiwang...sbnrnya xda apa pun bah :p
saja mau melalut pagi2 buta ni...hermmm~~~
td Chenta Hati KeSaYangan Hamba Hntr msj Kt hp..adui setelah sekian lama xda line kt pelayaran sana 2...mcm xpercaya tyme 2...perasaan bercampur baur...skali dia try kol xdpt2 then lastly mmg xdpt la..adui...bkn rezeki...

pas 2 xlama kemudian Chenta Hati KeSaYangan HambA hntr emel pas 2 mnta maaf sbb xpat kol...line hlg2 kat laut...xpa dah biasa....dia crta yg hari ni dia shoreleave...p singgah kat satu pulau ni St.Eustatius kt area belanda xclap.....tgk link ni http://id.wikipedia.org/wiki/Oranjestad,_Sint_Eustatius...... pas 2 dia ckp nak bli ole2 tup tup kedai souvenier ttp....hmmmm.....its ok hehehe....yg pntg dia sihat n slmt :)


tyme ni baru sedar yg kami sebenarnya btl2 jauh ~~~ dugaan...


Ya Allah tabahkanlah hati hambaMu ini untuk terus bertahan :)


 Tetap BeRtAhAN >>>>> wAli Band ...


Tak pernah ku sangka Tak pernah ku duga
Kita kan berjumpa Dan telah bersama
Disiang malam aku Memikirkan kamu
Siang malam kamu Terfikirkan aku
Kita menyatu…

Jangan marah bila ku tak datang bila
Ku tak pulang bukan ku tak sayang
Kumohon kau jangan marah karena
Akan datang waktu ku tak pulang waktu
Ku tak datang.

Kini tiba saatnya kupergi
Kumohon jangan tangisi walau perih
Suatu saat nanti untukmu disini
Ku akan kembali…

Cobalah tetap bertahan Untukku
Dan coba terus bertahan menantiku
Sampai hari nanti sampai ku kembali

Jangan marah bila ku tak datang bila
Ku tak pulang bukan ku tak sayang
Kumohon kau jangan marah karena
Akan datang waktu ku tak pulang waktu
Ku tak datang.

Kini tiba saatnya kupergi
Kumohon jangan tangisi walau perih
Suatu saat nanti untukmu disini
Ku akan kembali…

Cobalah tetap bertahan
Dan coba terus bertahan
Sampai hari nanti sampai ku kembali....







No comments:

Post a Comment

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp