Saturday, June 4, 2011

erghh!!! baju akuu ~~

Assalamualaikum semua :)...usaha untuk beri senyuman yg terbaikk !!


Fuh di pagi yg sejukkkkk ni tiba2 jadi panas !!!!!
Erghh baju gua luntur...ulang lagi ( LUNTUR)...ERHH!!!
geram xtau nak cakap apa....syok2 nak p isi perut sekali mcm xsedap ati....rasa nak buka2 ja mesin basuh yg sedang seb0k proses baju kat dalam tu....sekaliiiii........PAP!!!! mata xboleh tahan dah.....


 Betul...betul menyakitkan mata....dah la baju wrna Putih skali luntur lak ng pewarna tambahan warna Oren...mak aiiiiii comellll bebenorrrrr.....aDUiiiii xsanggup nak ambil pic kesan lunturan 2...makin tengok makin sakit hati...sakit sendi....sakit jiwa...semuaaa la sakit....Punca = sang baju yg berwarna oren...cam nak koyak2 ja tgok....nasib mama cakap rilekss...letak bleach..t hilang la 2....ermmm hopefully la hilang....kalo x ada gak benda lain yg hilang...hurmmm sedihhhhh !!!!


Mode sekarang : StrESS dAN kEjUtan yang sangat mengujakan sanubari ....


sekarang ni baju tuh dalam proses untk dipulihkan....harap2 berhasil......bleachhhh cepatlah bertindakkk!!!!
BERHARAP BAJU PULIH SEPERTI BIASA :(



4 comments:

  1. hohoho....mesti baju2 baru an??? ummm, len kali bju putih jgn bsuh sekali ngn bju warna2 tau...huhu...syg kot...sbr yew...

    ReplyDelete
  2. hurmmm 2 la huarrrghhhh!!!! sakit mata tgok :(..anyway tq lady ~_^

    ReplyDelete
  3. adeiii..ciannya..sabar je la..hhihii...lenkali jgn percaya mesin basuh...sebab mesin basuh slalu dengki dengan c bju putih...hikhikhikk...TC<3

    ReplyDelete
  4. ala..sayangnya hm, mudahan luntur tu hilang..

    ReplyDelete

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp