Friday, June 17, 2011

Kalo AKU jadi MENTERI PERCUTIAN 0_O

Assalamualaikum semua n salam sejahtera....


Teropong masa depan :p
Dengan lemah gemalainya tulis entry ni..cam x pcaya tmpoh 3 mnggu bercuti telah berada di peringkat peleraian...hamboiiii hahahaha mcm plot la plak kan...wowowowow ~~~ sempat buat lawak xjadi...hurmm dalam hati bukan da taman tapi da hutan bila cuti dah nak habis...adodoi...kalo aku jadi menteri pelajaran agaknya semua org aku kasi cuti ja memanjang hahaa..apakan daya diriku bukan menteri pelajaran....kalo nak saya jadi Menteri pelajaran merangkap menteri Holiday blh la vote k n hntr ke 00000 :p


Malas jgn cakap la kan kalo bab2 nak balik mktb ni...kalo nak balik kmpg tu lain kes la xpayah disuruh pun dah pndai balik sendiri hahaa....Apakan daya demi mencari ilmu untuk masa depan n bila-bila....kepada yg senasib...tabahkan lah hati dan bertemu di episod sem yg seterusnya kan..dengan wajah yg comeyyy2 semuanya...ironi ke apa ka...hentam la...yg pntg tetap malas nak balik :(......SEBAL ni hohohoho....


Masa ni mula la sorg2 menyesali apa yg telah disia2kan sepanjang 3 mnggu cuti...semua perkataan dimulakan dengan KALAU...Kalaulah aku guna cuti sebaik mungkin....Kalaulah aku makan puas2 ( mmg puas pon, tak sedar :p )..kalaulah masa boleh diulang....dan macam2 KALAU yg keluar....cuti akan datang...tyme last minute cuti nak habis "KALAU" juga yg menjadi kegemaran.... zara sorg ja ka yg mcmni...ka korg pun sama...LAST KALAU YANG XBOLEH DIMAAFKAN = Kalaulah aku menteri percutian hahaa...boleh cuti puas2 :p


Mcm biasa..selepas membebel zara akan bagi gula2 untuk semua yg membaca hikhik..nah terima dengan hati terbuka k 0_0

1 comment:

  1. tenkiu sebb bg lolipop..heehee..
    hahaha, xleh byg klu kiter2 yg suker cuti neh jdik mnteri pelajaran

    ReplyDelete

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp