Wednesday, December 7, 2011

Maksud nama

Assalamualaikum....


nak tanya ni....awak..awak...awak tahu xmaksud nama awak tu apa...hehehee...
erm nama awak Muhd Afiq Afif kan hehee...maksudnya....
Afiq : Yang mulia..    Afif : punya harga diri...
maksud nama saya pulak kan awak hehe...zahara xda dalam rekod hahaa ntah boleh pcaya ke x...#$%^&*...tapi kan nama samaran saya da maksud la...
zara : princess (ni dia tulis la kan link ni hehehe Cuba tekan...)...perasan 60 saat...silalah ketawa..:P


u oll lak jum la try..tekan kat link ni maksud nama saya? cnth mcm kat bawah ni...hehehe jum terjah meh...nama perempuan da lelaki pun da :) lai..lai...

1 comment:

  1. Salam geng fiQ’Ra yang mas kasihi ◕‿◕
    Kad blogger yang baru sudah siap..
    Boleh ambil dekat sini eh ◕‿◕

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.299454310095577.70648.257419187632423&type=3

    ReplyDelete

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp