Monday, January 30, 2012

“BEST PHOTO CONTEST” by AkinAmar

Assalamualaikum...


nak kamera LOMO ler..chomelll sangat...nak dapat mesti la join contest ni hehehe... hai cik adik manis chomel saya nak menang contest ni boleh hehehe???



KLIK SINI

GAMBAR YANG ZARA RASA PALING HAPPENING YANG INI :

_
__
___
__
_



 gambar saya  ni best kerana semua budak-budak oren dalam ni a.k.a guru pelatih termasuk saya sendiri sangat bergembira pada masa ini..hehehe tyme ni selepas aktiviti sukan di padang dijalankan...semua happening macam budak-budak ribena tapi bakal jadi cikgu hehehe..mantain cool..mestilah kan supaya murid2 dan generasi akan datang terus awet muda n verstile hehe...boleh panggil kami budak-budak oren hehehe :D Asal dari pelbagai negeri SABAH ada SARAWAK ada SEMENANJUNG pun ada hehehe..tapi kami tetap gembira bersama ^_^ kalau dapat LOMO 2 kami nak bergambar dalam air pulak hehehe ...

nak tag c chomel :


tuan punya contest hehehehe anda saya tag untuk datang jenguk...akin amar :D saya buat peraturan sendiri hehehe tag tuan punya contest...jangan marah ^_^

done !!!!




No comments:

Post a Comment

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp