Saturday, January 7, 2012

hai saya cikgu zahara :)

Assalamualaikum semua....salam satu Malaysia...wowowow memey ar 0_o
Hai saya cikgu Zahara...panggil cikgu Nzee pon boleh hehehe....opss perasan kejap sebenarnya dah lama pon..hehe happy sangat sebab sekarang dah bergelar sebagai pemilik saham terbesar Malaysia...salah...salah...bergelar sebagai "guru pelatih program ijazah sarjana muda perguruan" ...baru betul...tanggungjawab pun dah semakin besar...elaun poOn makin besar la juga hikhik...ops makin banyak...bakal cikgu Bahasa Melayu..Amin...muka kat atas 2 dah macam muka cikgu ka? komen sikit hahaha walaupun gmbr ni vibrate sikit :P..tangan kurang steady tyme ni..wahai kawan-kawan...kemampuan seorang cikgu bukan terletak pada muka..tapi pada ilmu dan cara penyampaiannya.. walau bagaimanapun kalo nak jadi cikgu muka mesti ceria kan..betul x...hehehe sebab bila muka cikgu ceria, murid-murid akan jadi lebih semangat untuk menimba ilmu..cececehhh pandai2 kan hehee..tapi betul la..apa yg penting penampilan juga mesti kemas...memey ar hehee...kan dah melalut..motif sebenar just nak bagitau saya dah masuk PISMP = PROGRAM IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN...eksaited berabis (0_0)/ doakan saya menjadi seorang bakal cikgu yang baik okey :) ada faham ka murid2 hehehe...



5 comments:

  1. setuju sgt..hehe..yah..gamabr d atas mbuktikan bhwa kak zara seorg guru yg akan disaygi muridnya..hehehe:)

    ReplyDelete
  2. aminn.. mudah2an jd cigu yg paling disayangi.... :)

    ReplyDelete
  3. amin...terima kasih cikgu masnah n cik lyeen :) semoga kita semua menjadi cikgu yg disenangi <3

    ReplyDelete
  4. hehe..nzee ba tu.ok tu cigu.aku sokong ja.jgn ja ko ajar ankku nnti yg xda2 udah la..hahah. (c peri komen ni..peace)

    ReplyDelete
  5. hheheeh ok bah kalo ko genk :) hantar jak anakmu 2 hehee...

    ReplyDelete

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp