Saturday, April 14, 2012

Kami suka makan :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....


hip hip horay hehehe..wow admin gembira dan sangat gembira sekali (cuba memeriahkan suasana)...pada hari selasa yang lalu, saya dan rakan kelas saya telah pergi ke sebuah tempat yang bernama Seoul Garden...tempat ini sangat seronok...cak...hahaha ada macam ayat2 buat karangan 540 patah perkataan ka?? pendahuluan lorh...ada kan...


okey ayat skema tamat = ="..Seoul Garden...bukan dekat korea nun..dekat-dekat Plaza Tol jak pun haha..bayar 28 ringgit (kalo guna student card)..normal 45 kalo xsilap...lunch time 12.00 sehingga jam 3.00 petang makan sampai kenyang n sampai muntah...0_o..


Cakap pun tak guna kalo xda bukti kan hahaha..nah sila hayati bukti keseronokan n kekenyangan ini :)...




gambar admin wajib pada peringkat permulaan :P...oo tudung d tiup angin...coverr !!

yeah misi untuk menternak lemak bermula....wif my lovely classmate yg sporting sungguh..

ketidaksabaran untuk masuk :P...guest palink awal seterusnya perasmi Seoul Garden pada hari tersebut...

ready to eat...masing-masing tak sabar nak makan..makan dan makannn sampai muntah....;D


Masa ni buat2 alim hahaha....tunggu waiter pasangkan api memasak :D..Jap lagi ko tengok ah apa kami buat hahaa...

apa mau makan ni...semua sedap..aduiii...dalam perut lemak bersorak riang kerana bakal dapat kawan baharu :P

sedapppp sehingga termakan kuku :D....Ko makan banyak2 pun xpa asalkan mampu hehee...tp masak dulu ah..korean sause ada...malaysian sause ada...sedappp..

hahahahaa..kan dah cakap...memang aku n classmate merupakan manusia yang suka makan :).. hanya mampu ketawa mengilai...

hahahaha makan itu sure..bergambar itu pasti O_o....makan makan juga...hobi bergambar tetap jalannnn...:)

hah...yg kat depan ni bapa ketua n ibu ketua kelas kami hehehehe....romantis x :)

saya dan mereka..mereka....:)..sayang mereka semua yg chomel2 n hensom2 belaka...

alololohhh heheheehe semua gembira lepas makan dengan ganasnya kan hehehe...masa untuk pulang..sebelum 2 snap lagiii hehehe :)

langkah tidak terhenti di seoul garden hahaha..misi bersuka ria diteruskan dengan pergi ke masjid jamek..jeng..jeng..jeng...hehehehe...aktiviti biarlah rahsia 0_O

ni yang susah kalo dah hantu gambar kan..d mana2 pun nak snap....hahahahaah enjoy it :)

hahahaha..pelbagai aksi yang sungguh nampak seperti "CIKGU"..Kan..hehehe
actually banyak lagi gambar nak d uplod tapi hehehee rasanya cukup setakat ini cecewahhh hehehe:)..

tq untuk manusia yg berada di sebelah saya ituuu..heheeheh semua gambar2 ni saya pau daripada kamera dia yg sungguh banyak berjasa hehehe :)

okehhhh sekarang boleh klik tanda "x" dekat bucu atas sebelah kanan :P..tataaaa....















4 comments:

  1. Wow....makan itu keutamaan, bergambar itu sampingan yang perlu d utamakan ok..hehee:) bestnya..tapi rumate sy teda/!!hheehhe:p

    ReplyDelete
  2. hehehehe..2 la..nnt kalo da rezeki pg lagi ramai2..baru meriah n kebaboommm :)

    ReplyDelete
  3. makan besar n ramai nampak...hehe

    salam kenal n follow sini

    dr

    http://afasz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hehehe..already followed u cik FaRiZaM..tq sebab follow :)

    ReplyDelete

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp