Sunday, April 8, 2012

my lovely stuff .....pink harus sekali...

Assalamualaikum semua...salam sejahtera salam perpaduan.....salam bersalaman..(wow mukadimah bukan main)..


Suka dengan benda merepek ni hahaha...
yes merdeka fasa 1 mula dikecapi n dinikmati sepenuhnya hip..hip horayy hehehe..merdeka apanya?? assignment dah habis la weh hehehee...fasa 1??? exam belum lepas la genk haha..
hokey setelah puas mengarut di atas ni jum kita kembali ke topik asal...hhee macam biasalah hobi saya tyme2 lapang ni..kemas2..hias2..fancy2...rajin kan..(sangatttt)...muncul lah idea2 untk menghasilkan sesuatu seperti dalam pic ni...taraaaaa...

opsss salah..salah..ter"UPLOAD" muka sendiri....
hahahahaha boleh percaya kan ter'upload' muka sendiri....okeyyy2....ni kali yg betul2 punya...hahaha

Suka sangat tgok novel ni..sweet sangat hehehe..walaupun belum habis baca..apa yg penting watak gegurl dia nama zara huahuahua sebab tu beli novel ni..:D Alasan tak ilmiah langsung kan..childish bak kata cik M..
haaaa ambil muh....kalah2 jualan d masjid jamek....saya suka kumpul benda2 chomel ni....sedap mata memandang....gembira lagi mak bapa saya dapat anak yg suka kumpul koleksi benda2 mcm ni hahaha...:D
Tak ketinggalan hehehe benda2 cintan cintun macam ni...tiap hari sayangss hehe...benda ni letak atas meja study....apabila ke'stressan muncul mulalah pandang bentuk hati tuh...damai..:D Dalam hati ada taman..opss bukan..dalam hati ada zoo..
ehh..ehhh hehehehe...pink tak...hehehe benda ni saya letak atas rak pink saya di meja study hahaha...ntah apa2 jak saya letak kat rak 2...hiasan2 semua...alasan: untk semangat stdy kunun..skali lagi alasan tidak ilmiah :D..Tapi gmbr 2 betul la...tmbh semangat study hahaa...muka saya dlm gmbr 2 tyme saya form 4..wow hahaha..:D

haaaa kat meja ni la benda2 pink saya beradu..kat meja ni juga lah saya memanaskan kerusi untuk menyiapkan assignment...Alhamdullillah berkat bantuan benda2 chomel ni hahaa sedap mata saya memandang n terus semangat buat assingment..(padahal menung sana menung sini...) tengok my pink stuff ni :D
konon2 termenung hahahah :D

Eh...pink + black...nice combination...hahahah benda ni ikut degree kerabunan saya....saya yg nak pakai bapa pulak yg keluar duit untk wat speck dgree ni hahaha..sabar ja lah dapat anak mcm saya yg suka berjimat + bercermat ni huahua :D tidak ketinggalan peneman kerajinan saya untk mengarut...0_o

Okeh gian untuk meng'update bolg dah terlaksana..nak sambung buat tugasan FPM pula untk slasa ni hahahaha....haip baru nak buat ka???? ko apasal bising2..peduli la yg penting saya tau juga apa mau buat (monolog hati nurani vs minda terdera) :D...

SELAMAT BERTEMU DI LAIN ENTRY :)














4 comments:

  1. dak payah jauh2 beli krongsang..pi bilik kak zara jak..hahaa

    ReplyDelete
  2. betul tu Cik Lyeen....jum pi bilik zara neli kerongsang...keke

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaaaaa, banyaknya koleksi tu sis. comel sumaaa. sebab pink tu mgkin -__________- haha.

    ReplyDelete
  4. CIK LYEEN & MISEYZ BLUR : lai..lai heheheh sementara stok masih ada haha..t kita tukar2..sa p beli tudung chomel2 dekat kamu dua 0_o

    DAYG CHOMEL : hahaha 2 la bah kan pengaruh pink ni terlampau kuat...asal ada pink ja semua rembat tanpa belas kasihan :D

    ReplyDelete

silalah buat karangan yang panjangnya tidak melebihi 180 pp